Tuning samochodowy DPF AdBlue EGR - sztuka modyfikacji dla doskonałych osiągów

laptop

Ceny usług:

Zwiększenie mocy od 600 zł
Wyłączenie EGR od 500 zł
Wyłączenie AdBlue od 700 zł
Wyłączenie DPF od 500 zł


Usuwanie AdBlue to doskonały sposób na pozbycie się problemów związanych z układem SCR. Usługa AdBlue Off to optymalizacja oprogramowania sterownika silnika po usunięciu AdBlue. Usuwanie AdBlue powinno być wykonane wyłącznie przez specjalistów. Tylko wtedy możesz mieć pewność, że proces ten został przeprowadzony prawidłowo. Źle wykonana usługa niesie za sobą spore ryzyko uszkodzenia pozostałych systemów w aucie.

Oferujemy wyłączenie układu AdBlue w samochodach osobowych ciężarowych , maszynach rolniczych ,w koparkach i ładowarkach  Po wykonaniu usługi znikną wszystkie błędy i tryby awaryjne związane z wadliwym działaniem układu SCR. Metoda usuwania AdBlue jest całkowicie bezpieczna i w pełni odwracalna. Warto zaznaczyć, że ingerencja i usunięcie AdBlue w żaden sposób nie wpływa na poprawne działanie silnika — zarówno na jego osiągi, jak i na rozruch.

 

Podniesienie mocy silnika

Chip tunning obejmuje elektroniczną zmianę oprogramowania sterowników silnika, która zwiększa moment obrotowy jednostki napędowej i poprawia jej osiągi, jednocześnie poprawiając ekonomikę jazdy. Prawidłowo wykonany chiptuning to nie tylko modyfikacja mocy silnika, ale również oszczędność paliwa i jeszcze niższa emisja spalin. Tym samym chiptuning to rozwiązanie ekonomiczne i ekologiczne, które poprawia komfort i bezpieczeństwo jazdy.
Każdy program jest tworzony indywidualnie dla konkretnego pojazdu, po zbadaniu jego stanu technicznego i określenia potrzeb kierowcy i szeregu typu innych danych. Wykonywane są serie testów obciążeniowych i symulacji jazdy na naszej hamowni drogowej  przygotowywanych jest wiele różnych zmodyfikowanych programów, aby idealnie dobrać ustawienia i parametry.

Usuwanie DPF polega na wyłączeniu dotrysku dodatkowej dawki paliwa, a przez to zablokowaniu regeneracji filtra DPF. W przypadku niesprawnego układu lub niewłaściwie eksploatowanego pojazdu dodatkowy dotrysk paliwa może spowodować rozrzedzenie i wzrost poziomu oleju, a w jego wyniku uszkodzenia silnika/turbiny.